Tillgänglighetsmarschen 2026

Hej! 🌟

Nu är datumet äntligen spikat för årets Tillgänglighetsmarsch – lördagen den

12 september

Vi hoppas att vi blir ett riktigt stort gäng i år! Hjälp oss gärna att sprida ordet genom att tipsa kollegor, bjuda in vänner och dela informationen i dina kanaler.

Länk till evenemanget på FB finner ni här: https://web.facebook.com/events/1418842496663361/?_rdc=1&_rdr#

Viktigt om anmälan:

För att vi ska kunna planera maten behöver vi din anmälan i god tid. Skicka din anmälan, samt eventuella frågor eller funderingar, till oss på:

osberg@dhshelsingborg.se

Vi ser fram emot en fantastisk dag tillsammans. Hoppas vi ses! 😊